Now my feet won't touch the ground

Undrar om någon läser detta när det är så fint väder? Själv sitter jag ofrivilligt inomhus eftersom jag har ett stort historiearbete att sätta tänderna i nu innan betygsättning. Har haft en riktigt trevlig dag som jag tänkte skriva lite om innan det blir dags för "kampen om allmän rösträtt". På idrotten tog jag en promenad med Sofia & William, vi stekte i solen och tittade på fluffiga gässlingar också. Sen var det matte och då dimpade ett mail från Janne Josefsson ner i min inkorg. Hade skrivit lite om mitt skrivintresse och frågat om praktik eller så. Nu fick jag inte det men han hade tagit sig tiden att skriva ett väldigt trevligt och uppmuntrande mail, det gjorde min dag. Janne är min idol. Haft lyckorus hela dagen. Var till och med så galen att jag tog mer bröd än tillåtet i bamba. Så galen att jag började använda Instagram bara så där. Eftermiddagslektionerna har mestadels utspelat sig utomhus, så himla gosigt med sol. Nej nu måste jag börja med pluggandet. Ha det bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0