If you give a little love you can get a little love of your own

Hej hej, jag är inte på Maskinen och steker. Jag är hemma och har haft en riktigt bra fredag, jajamen. Tyckte det var himla trevligt att ta sig en promenad med Jenny (our dear English teacher!), Sofia och Axel efter lunchen. Hon blev helt till sig när vi frågade, ungefär som när Marina fick höra att vi pratat franska hela mattelektionen. Nördar. Efter skolan gick jag hem till mig i följd av ett gäng goa människor; Axel, Emma, Samuel, Emilia, Sofia och William. Vi spelade familjegeni med barnfrågor, hade tekalas, såg på film och hade det allmänt trevligt tillsammans. Nu på kvällen har jag sett på 90-tals romantisk komedi à la Tom Hanks. Feeling good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0