Dimanche, le 11 juin


Bildkälla

Hej readers! Igår hade vi lite firande för att min bror gått ut 9an och jag 8an med familjen. Sen var jag hos farmor en sväng och på kvällen så såg vi Gudfadern! Det är ju en av världens bästa filmer enligt Imdb och den var bra. Den är 3 timmar lång men det kändes inte alls.

När vi ändå pratar om film så satt jag och pappa och skulle välja film i onsdags. Och då kom jag på att jag inte alls har sett många klassiker. Så nu har jag börjat kolla på Imdbs top 250 och tänker försöka se några av dem. I onsdags såg vi Pulp Fiction (plats 5) och den var jättebra. Inget för den känsliga! Och idag har jag sett Kill Bill vol 1. Ikväll skall vi se Gudfadern 2. Haha, det var väldans vad titlar jag började rada upp här. Jag har nog också fått filmfnatt, Emma.

À bientôt!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Go filmfnatt!!!!!!

2011-06-13 @ 10:30:45
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0